Dare to Design* sponsort dit geweldige goede doel en heeft de huisstijl en website van Breath in een nieuw fris jasje gestoken.
Het is de missie van Breath om de leefsituatie te verbeteren van kwetsbare- en hulpbehoevende kinderen, ongeacht religie, huidskleur, afkomst of overtuiging.
Breath geeft kinderen weer lucht!
Tijdens Euro 2012 is er een speciale actie Help Charkov Kids geweest in de Oekraine. Via de website kon men gemakkelijk een donatie doen voor het aan te leggen voetbalveld voor de kinderen in Charkov. Dit initiatief werd ondersteund door de KNVB en draagt bij in de aanlegkosten.
Breath Dance Event
Met het Breath Dance Event (de nieuwe naam voor Q Dansmarathon) zamelen Breath Care for Kids en Q-music geld in voor straatkinderen in Oekraïne. Breath Care for Kids investeert de inkomsten direct in kindertehuizen voor deze kansarme kinderen.
Met de naamsverandering moesten ook de huisstijl en de marketingitems een nieuwe uitstraling krijgen. Jonger en spetterender, om zoveel mogelijk kinderen over de streep te trekken om mee te dansen voor het goede doel.
Breathrunners
Jaren geleden kwam de stichting Breath voort uit hardloopinitiatieven. Sponsoracties (van met name Nico de Borst) waren zo succesvol dat besloten werd een stichting op te richting met het doel kansarme kinderen een beter toekomst te geven. In de jaren die volgden werden inzamelingsacties met het jaar succesvoller maar verdween het hardlopen naar de achtergrond. Om het hardlopen opnieuw aan Breath te verbinden, is in 2013 de hardloopcommunity Breathrunners opgericht.
Als sponsor draagt Dare to Design Breath en Breathrunners een warm hart toe. Dare to Design ontwierp een nieuw logo voor het loopinitiatief, plus een website waar runners zich kunnen inschrijven en kunnen laten sponsoren voor de runs waar zij aan mee doen. Het sponsorgeld komt natuurlijk ten goede aan de stichting Breath Care for Kids.